• Home
  • Producten
  • Anticiperen
  • Innoveren
  • Creëren
  • Interacteren
  • Investeren
  • Verbinden
  • Werkwijze
  • Contact
  • Anticiperen

    “Iedereen heeft het over marketing in de zorg... maar hoe dóe je dat eigenlijk en wat vraagt dat van ons?”

    Wensen
    U bent een vooruitstrevende zorgverlener, wilt beter aansluiten bij uw ‘klanten’ en pitcht op nieuwe product-marktcombinaties binnen een integraal zorgaanbod van thuiszorg tot en met verpleeghuiszorg. U realiseert zich dat u partners nodig hebt en bovenal een bedenker, regisseur, aanjager, intermediair. Bijvoorbeeld Hagenaar Deskundigheidsmanagement.

    Aanpakken

    • Definiëren doelgroepen vanuit behoeften van cliënten aan zorg, wonen en diensten.
    • Analyseren tekorten levensverrichtingen cliënten in relatie tot condities in hun omgeving.
    • Ontwikkelen functioneel programma van voorzieningen, activiteiten en diensten.
    • Uitwerken van methodieken voor interdisciplinair werken.
    • Organiseren van het integrale aanbod, het zorgcontinuüm.
    • Briefen van woningcorporaties, projectontwikkelaars, architecten, gemeente enzovoort over nieuwe zorgcentra, multifunctionele accommodaties en woonunits.

    Resulteren
    U hebt zichzelf op de kaart gezet en niemand in de regio kan nog om u heen. Nog belangrijker is dat bewoners, cliënten en patiënten kunnen kiezen uit een breed pakket van diensten en verzekerd zijn van zorg en een woonomgeving die past. Extra pluspunt is het nieuwe elan binnen uw eigen organisatie en tussen samenwerkingspartners.
    Meer weten? lees 'Marketingoriëntatie 2000'

    Telefoon: 013-5336605 | Mobiel: 0653947795 | johan@hdmhagenaar.nl | © 2007 - 2010 Johan Hagenaar